Persbericht hulpverlening fietsen

ENRA verzekeringen bv, marktleider in fietsverzekeringen in Nederland, breidt als eerste verzekeraar vanaf 29 maart 2013 de casco fietsverzekering (inclusief diefstal) uit met een 24 uur pech hulpservice. Ongeacht de prijs van de fiets en ongeacht de woonplaats van de verzekerde. En de pech hulpservice is geldig gedurende de gehele looptijd van de verzekering.

Vanaf vrijdag 29 maart zijn alle nieuwe cascoverzekeringen (inclusief diefstal) standaard en gratis voorzien van een 24 uur pech hulpservice. Klanten die zo’n verzekering afsluiten, krijgen met hun polisblad een speciaal pech hulp pasje toegestuurd.
Op dit pasje staat een alarmnummer. Dit kan men bellen (7 dagen per week, 24 uur per dag) op het moment dat men te maken krijgt met pech onderweg. De pech hulp wordt uitgevoerd door de VHD Alarmcentrale. Deze organisatie verzorgt ook al jaren, naar tevredenheid, de pech hulp op de E-bike verzekering van ENRA.
Met deze uitbreiding, standaard op alle cascoverzekeringen (inclusief diefstal) van ENRA, hoeft een klant elders geen aparte pech hulp dekking meer af te sluiten.
Alles in 1 keer goed geregeld en verzekerd van fietsplezier!

Publicatiedatum: 15-03-2013
Naar het volledig nieuwsoverzicht